Grădinița s-a înființat la data de 15 februarie 1973 având sediul în Bulevardul Uverturii nr.76 -78. În anul 1987 grădinița și-a mutat sediul la adresa din strada Veteranilor nr. 4, bloc M14, scara 2, în trei apartamente la parterul blocului. Acest bloc a fost construit în anul 1980 și a fost dat în folosință în următorul an. La înființare și mulți ani după aceea unitatea de învățământ a funcționat cu doar 3 – 4 grupe, pentru ca mai târziu să se mai înființeze încă două grupe. Din anul 2008 grădinița funcționează cu 7 grupe de preșcolari, oferind părinților posibilități de educare și îngrijire a copiilor încă de la vârsta de 3 ani. Grădinița nr.170 găzduia astfel 140 de copii, funcționând cu program normal 8:00- 13:00.
În anul 2011, la intrarea în vigoare a Legii Educației Naționale nr. 1 unitatea își pierde statutul de personalitate juridică neîndeplinind, conform prevederilor legale, numărul de copii pe plan de școlarizare de 150, fiind anexată Grădiniței Nr. 250 prin Decizie a ISMB. Sub conducerea actuală, prin eforturi susținute și cu ajutorul partenerilor ISMB6, Consiliul local, ISMB, s-a obținut suplimentarea planului de școlarizare cu 8 grupe de preșcolari cu program prelungit (15 grupe în total – 300 de copii) recăpătându-și astfel statutul de personalitate juridică, funcționând ca unitate de învățământ independentă.
Din 1 octombrie 2011 grădinița funcționează în actualul sediu din Str. Fabricii, nr. 22. În baza HCL nr.111/2013 unitatea funcționează ca ordonator terțiar de credite, independentă, desprinsă prin descentralizare de nucleul Kiritescu, fiind înregistrată la ANAF, obținând CUI 32114640.
Pentru obținerea unei educații de calitate, printr-o reorganizare a spațiului, corespunzător normelor legislației în vigoare, în prezent ne bucurăm de găzduirea a 233 de copii, repartizați în 10 grupe, funcționând cu program prelungit.
Grație unui colectiv didactic competent, în mare majoritate educatoare tinere, calificate, preocupate de aplicarea unor metode moderne de instruire și educare, copiii se bucură aici de un sistem educativ de cea mai bună calitate, având asigurat un ambient deosebit de plăcut, o bază didactică materială bună și o generoasă curte pentru joacă.